Ik ben Saskia de Stigter, een enthousiaste, energieke, ondernemende en resultaatgerichte professional.
Mijn manier van werken en leidinggeven kenmerkt zich als zakelijk, actief en doortastend; duidelijkheid en eerlijkheid zijn voor mij belangrijk.
Het realiseren van doelen of deadlines door zaken pragmatisch aan te pakken is mijn stijl. Ik ben slim, handig, creatief, alert, besluitvaardig en puur. Daarbij blijft het menselijke of sociale aspect niet onderbelicht; met mijn vriendelijke en laagdrempelige manier van samenwerken beweeg ik me makkelijk tussen verschillende groepen mensen en met mijn overtuigingskracht en enthousiasme win ik vertrouwen en weet ik mensen met me mee te krijgen.
since 2015
Advisering en projectleiding op het gebied van:
Training en opleiding op het gebied van Customer Experience, en Lean. Blogger, spreker, dagvoorzitter.
2012 - 2016
Ketenmanager van de grootste en meest kritische klantprocessen binnen de lokale bank. Projectleiding van diverse Lean (Six Sigma) opdrachten vanuit directie en RvC. Leidinggevend aan het Lean kernteam. Verantwoordelijk voor Customer Experience binnen Rabobank Regio Den Haag. Sparringpartner voor directie en Raad van Commissarissen. Lokale visie geformuleerd, deze vertaald naar tactische en operationele KPI’s en geïmplementeerd. Verantwoordelijk voor onderwerpen als Klantfeedback, NPS en Klantbeloften. Leidinggevend aan lokaal CRM team (4fte).
2009-2012
Verantwoordelijk voor de opzet, organisatorische en personele inrichting en werking van het Virtueel Kantoor Bedrijven. Bestaande uit een callcenter en multichannel team, inbound en outbound. Vanaf tekening opgezet tot leidinggevend aan een goed draaiende afdeling van ca. 35 fte in 2012.
2008-2009
2006-2008
2004-2006
Verantwoordelijk voor ontwikkeling, samenstelling, organisatie en uitvoering van Post Hbo en Master opleidingen in het vakgebied Finance & Control.
1998-2004