+31 6 42271647 saskia@saskiadestigter.nl
Algemeen

Ik ben Saskia de Stigter, een enthousiaste, energieke, ondernemende en resultaatgerichte professional.

Mijn manier van werken en leidinggeven kenmerkt zich als zakelijk,  actief en doortastend; duidelijkheid en eerlijkheid zijn voor mij belangrijk.

Het realiseren van doelen of deadlines door zaken pragmatisch aan te pakken is mijn stijl. Ik ben slim, handig, creatief, alert, besluitvaardig en puur. Daarbij blijft het menselijke of sociale aspect niet onderbelicht; met mijn vriendelijke en laagdrempelige manier van samenwerken beweeg ik me makkelijk tussen verschillende groepen mensen en met mijn overtuigingskracht en enthousiasme win ik vertrouwen en weet ik mensen met me mee te krijgen.

Werkervaring

since 2015

Ondernemer
www.saskiadestigter.nl

Advisering en projectleiding op het gebied van:

  • Lean Six Sigma: afstemmen processen op klantwensen en klantwaardering, procesverbetering, procesvernieuwing en beheersing met behulp van data analyse
  • Customer Experience: customer journey mapping, klantonderzoek, NPS implementatie, klantfeedback

Training en opleiding op het gebied van Customer Experience, en Lean. Blogger, spreker, dagvoorzitter.

 

2012 - 2016

Manager Klant
Rabobank

Ketenmanager van de grootste en meest kritische klantprocessen binnen de lokale bank. Projectleiding van diverse Lean (Six Sigma) opdrachten vanuit directie en RvC. Leidinggevend aan het Lean kernteam. Verantwoordelijk voor Customer Experience binnen Rabobank Regio Den Haag. Sparringpartner voor directie en Raad van Commissarissen. Lokale visie geformuleerd, deze vertaald naar tactische en operationele KPI’s en geïmplementeerd.  Verantwoordelijk voor onderwerpen als Klantfeedback, NPS en Klantbeloften. Leidinggevend aan lokaal CRM team (4fte).

2009-2012

Manager Virtueel Kantoor Bedrijven
Rabobank

Verantwoordelijk voor de opzet, organisatorische en personele inrichting en werking van het Virtueel Kantoor Bedrijven. Bestaande uit een callcenter en multichannel team, inbound en outbound. Vanaf tekening opgezet tot leidinggevend aan een goed draaiende afdeling van ca. 35 fte in 2012.

2008-2009

Teamleider Accountteam en Ondersteuningsteam Bedrijven
Rabobank

2006-2008

Kredietbeoordelaar
Rabobank

2004-2006

Opleidingsmanager vakgebied Finance & Control
Avans + (www.avansplus.nl)

Verantwoordelijk voor ontwikkeling, samenstelling, organisatie en uitvoering van Post Hbo en Master opleidingen in het vakgebied Finance & Control.

1998-2004

Management Traineeship & Accountmanagement
ABN Amro Bank N.V.
Opleidingen en specialisaties
Lean Six Sigma Black Belt
University of Amsterdam (UvA)
Lean Six Sigma Green Belt
University of Amsterdam (UvA)
Lean Fundamentals
Nyenrode Business School
Lean Yellow Belt
Cardiff University
Design Thinking & Proces Design
Design Thinkers Academy Amsterdam
Customer Experience Professional
Beeckesteijn Business School
Rabobank Talenten Coöperatie
Rabobank
Business Economics
Miami University
HEAO Bedrijfseconomie
Avans Hogeschool Breda

Contact

Skills

Big Data | Data Analyse
Proces ontwerp en verbetering
Value Stream Mapping
Project Leadership
Creativity
Customer Journey Mapping
Business English